Wednesday, December 31, 2008

~Cuti..MC~

Semlm aku cuti tp terMC sbb x sihat..(save cuti beb..ahaks)

Cuti sbb mmg ada urusan ngan abg kat dot dot tu..memula sampai rasa hampeh jek sbb aku bkn nak sesi yg cam tu.. Abg suka la sbb dia mmg xmo pegipun tp kena pegi la kan..so lps sesi tu aku decide utk sesi satu lagi secara individu sbb aku mmg nekad nak teruskan. Tapi x tau bila..mmg klo nak ehem ehem cara baik ni lambat sket proses dia. Sabar jek la....

Pas balik tu singgah pejabat insurans. Ok la..kakak tu nak tolong aku dapatkan hak aku. Bukan setakat yg aku tuntut tu tapi kakak tu kata aku boleh dapat lebih lagi..huhuu.. xpe la kak..aku x mo tamak..aku cuma nk RM aku balik je..tp kalau dapat lebih lagi bagus la..heheee

Aku dapat MC semlm sbb balik dari urusan tu semua mcm x sihat so singgah klinik..darah naik..stress lg kot..hmm

Hari ni keje..update kat ofis jek. Semalam nk update blog ni tapi kakak asyik dok melekat ngadap myspace dia..sekarang ni semua kena share bila dah ada anak yg 'saiz' sebaya ni.

No comments: