Friday, December 26, 2008

Kembali Menulis

Hari ni tergerak hati mahu menulis semula. Setelah lebih dua tahun aku meninggalkan dunia blog ini..hanya sekadar menyinggah dan membaca blog kawan-kawan.

Hmmm...nak mulakan cerita apa yer kat blog ni??

Cerita pasal anak-anak?? Hmm...kakak dah nak naik form 1 tahun depan..Wawa pulak naik darjah 3 dan Naufal enam tahun..tahun lepas Naufal mula sekolah tadika tapi biasa la..anak lelaki..bongsu pulak tu..manja lebih dan aku pun x beratkan sangat untuk dia terus boleh nak membaca, menulis, mengira...cukup la dia kenal ABC aje tapi tahun ni aku akan mula tegas sikit la..hehehe

Pasal kawan-kawan..hmm..aku happy sejak pindah kat ofis baru ni..dulu mula-mula macam asyik nak balik ofis lama tapi bila dah ngam ngan ofismate kat sini rasa macam best sgt2..

Kat ofis baru ni aku kenal kawan-kawan yang kaki jalan so sejak kat sini aku dah pegi banyak tempat la macam Kelantan, Terengganu, Langkawi, Sabah dan bulan dua nanti nak gi Jakarta..huhuu

Kami kat ofis ni ada 5 orang geng yang agak kamceng la..hari ni tinggal aku, Ita ngan Naz jek kat ofis.. hari ni Fara nikah, Mek plak cuti balik Kelantan..tadi tghari kitaorg gi umah Fara..usik2 pengantin..hehehe..

Orang lain sibuk cuti tapi aku x plan apa2..cuti pun dah habis so dok umah jek laa...

No comments: