Wednesday, June 17, 2009

Makan Free



Hari ni rezeki datang bergolek..pagi tadi tetiba kena masuk mesyuarat so biasalah kalau meeting pagi2 sure ada makan-makan..hehee..balik meeting plak, Cik Ita bagitau Viky ajak gi lunch kat Jusco tghari nanti..aku setuju jek laa..hik2



Pukul 1 je Viky dh sampai ofis tp x decide nk makan kat mana...otw gi Jusco baru cakap nk belanja kitaorg kat Johnny..aku ikut jek la tp perut ni kenyang lagi coz pagi2 dah makan roti canai, pas tu masa meeting makan nasi goreng..

Viky belanja ni sbb dia x dpt belanja Cik Ita makan..masa Viky belanja aku, Boboy ngan Tong mkn kat pizza dulu, Cik Ita gi program Dato' Fadzillah Kamsah kat Persada. Hmm..kesian plak Viky..dah la asyik kena belanja pas tu siap bwk coklat utk kitaorg..ole2 dari Langkawi...thx Viky...hu3

Kira kali ni walaupun dh kenyang, aku makan sampai habis semua yang Viky order...puas sgt2 makan kali ni..maybe sbb pilihan menu bersesuaian ngan selera..ahaks.

Sebab xde pic (hp aku yg ada camera kan hilang...huk2) tapi nk gaks ada pic kat setiap entri aku, aku terpaksa la google..heheee...

Hmmm...bila ekk turn aku nk belanja Viky plak...heheee...tunggu ekk Viky..ada rezeki nanti ahkak plak belanja..k.

1 comment:

anaklaut said...

salam...ukhwh..

best makan2 free ni..ya