Friday, January 16, 2009

Bengang

Lately ni bengang sgt2..tapi kdg2 aku kena positif..inilah masa aku buktikan kat bak aku sanggup susah payah psl dia..buktikan aku x berdendam apa2 pun psl kisah silam aku ngan bak.

Kereta bak dah uzur so aku trade in keter bak, belikan baru. Bak kena tukar keter sbb umur keter bak tu x boleh masuk spore dah..bak plak byk urusan kat sana. Bak nak keter kecik aje so bak pilih Naza Froza. Kalau ikut aku, aku nak Kia Spectra sbb tgh promosi kan tapi x pe la..xkan nak suruh bak pakai Viva aku plak.

Tapi aku bengang betul sbb salesman tu asyik tipu aku..kata cepat tapi dah masuk 2 minggu lebih ni keter x kuar2..sementara ni bak pakai keter aku la..tu yg aku bengang kat salesman tu sbb aku dah 'patah kaki'..xkan nak harap abg amik antar aku..dia pun bz ngan catering semua.

Bak pakai keter aku sbb hantar kakak gi sekolah sekali..kakak sekolah belah petang. Lagipun bak bukan suka dok umah..

Hmm..esok aku kena keje..xde keter...xkan x bg bak pakai keter aku..nanti kecik ati dia..aku xnak bak tau aku susah psl ni.

Tapi tadi aku puas hati sbb dapat 'basuh' salesman tu puas2...kalau malam ni x dapat keter tu mcm yg dia janji tadi mmg aku xnak sign surat terima keter bila keter dh ada nanti...errr...boleh ker cam tu ek?? hehehe

2 comments:

Anonymous said...

nina

jangans etakat basuh jer, berus dengan berus dawai sekali. Memang mimpi ngeri berurusan dengan dealer kereta ni kan

zino said...

janji saleman macam tu la.. janji manis je.. hehe