Sunday, January 25, 2009

Aduhai..

*Mengeluh* Aduhaiiiiiiiiii...

Mana x mengeluh..plan nak balik kg raya cina ni hampeh. Keter xde road tax. Jumaat lepas nk renew tp abg ada 7 saman! tu la kan..nak renew last minute..padan muka!

Nak pinjam keter baru bak, bak pulak dh janji ngan kawan dia nak gi KL so memerap jek la kat umah ni kan...kakak suka la sbb dapat dia mengadap tenet ni hari2..huhuu...

Teruk kan aku ni..mak atuk dah nak dekat sebulan balik dari Mekah tapi aku ni x balik2 kg tengok mak tuk..apa punya cucu la aku ni..huhuu..abis tu nak wat camner..banyak sgt sebab musabab yg aku pun x tau kenapa aku x dapat balik kg tu..bukan jauh sgt..MUAR jek...alahaiiii...sekali tekan pedal keter tu je dah sampai tp entah laaaa...

3 comments:

zino said...

naik bas aci tak balik kampong..

Zareda Norman said...

nina

zar pun balik kg dengan motor jer.. kereta ku terpaksa peram diam diam dalam porch.. huhuuhuh

~nanina~ said...

zino, dah selamat dah balik kg..hehe..nak naik bas sure tiket dh abis daaa..

zar, motor besh ok la..klo naik motor yg ada ni mau sakit pinggang..hahaha