Friday, May 29, 2009

Stress

Mata Orang Tgh Stress..hehe

Dah lama x kena stress..rasanya sejak Dr. Fadzillah Kamsah bagi talk kat tempat keje aku ni kot..sejak aku amalkan x fikir masalah orang..hehhee...maunya x fikir..byk sgt nk fikir..masalah sendiri jangan cakap la kan so skarang kalau along ker adik ker sape2 ker ngadu kat aku psl problem drg...aku dh set la dlm kepala ni xmo sama2 fikir lagi...."lu pk la sendirik, k..." (jahat je bunyi kan...tp nk wat cam ner..)

Semlm tetiba sakit kat tengkuk ni..rasa stress sgt..maklum la..bila gaji masyuk je, dapat slip mmg sedap mata memandang tapi RM tu kejab aje kat tangan...huhuu..mana x stress kan so bila x tahan sgt ngan migrain ni semua, balik keje terus gi klinik.

Ntah mana silapnya..aku hangin kat klinik tu bila org yg datang kemudian dari aku bleh dipanggil dulu..alasan staf baru..kad x jumpa..hishhh...sampai doktor sekali kena sound ngan aku...hehehe..maklum la org tgh migrain kan..tapi bila Dr. suruh cool...rileks...baru la aku mcm sedar yg aku dh over hangin..huhuhu...sori la adik2 kat klinik tu ekk...jgn la serik bila nmpk aku dtg lagi nanti.

2 comments:

zino said...

tak baik marah marah bertambah stress tu nanti.. cool je.. tarik nafas.. think positif... dan jangan dok fikir hal org.. tak ada makna nya..

selamat bercuti.. tak bawa anak jalan2 ke..

~nanina~ said...

hi zino..x tau apa plan utk cuti sekolah ni...asyik keje aje..bwk gi jom heboh atau tgk wayang aje dah kot..hehee