Monday, June 1, 2009

Kerja Tapi Besh

Weekend dipenuhi masa untuk bekerja..kesian gaks kat anak2 sbb cuti sekolah baru mula tapi mama masih sibuk dengan kerja..kerja..

Sabtu, seharian kat UKR mengemaskini Buku Panduan Pendaftaran..MHS dah x lama lagi so semua bz sgt2...bayangkan cuma 3 org yg sudi nk OT untuk bereskan 5 ribu buku tu..huhuu...

Ahad plak, gi survey tempat untuk kursus agen MHS pertengahan Jun nanti seramai 300 org. Plan asal nk gi survey kat Tiara Beach, Port Dickson dan beberapa tempat kat Melaka tapi disebabkan janji melayu bos kami tu..hehehe...plan ke Tiara x jadi so cuma survey kat Water City Resort, Melaka..hmm..nampak mcm sesuai sbb tmpt luas dan dewan besar. Pas tu gi Kem Asahan di bawah kaki Gunung Ledang..yg ni x bape sesuai coz maksimum utk 200 org aje (aku lega sbb aku ni kureng sket kalau kat kem2 ni..ahaks).

Last sekali gi Kem Lambaian Danau..teringat kat geng2 jurnal..sampai aje, Kak Gee baru jek balik sbb penat memasak..cuma ada Pak Lik sorang aje..byk perubahan kat KLD ni..maklum la..last aku gi ngan geng2 jurnal masa Pak Beruang kawin dulu..


ngan Boboy yang manje bangett...dak praktikal dia nih!

kat Water City Resort

Kem Lambaian Danau

Penat mmg penat...tapi besh..aku dapat rasakan keseronokan aku bekerja sekarang ni..dapat release tension..dapat kawan besh2..dapat OT banyak sket (masyukk laa..) hehee

Sampai umah pukul 10 malam...balik x terus rest tau sbb skarang keje aku masak "Dalca" untuk bisnes roti canai abg..hehehe...

1 comment:

nuRuL said...

Miss Selfridge and H&M tops and dresses. Tie Rack scarves and ties, Jane Norman and Principles handbags and clutches. Come and grab yours now!:)